SKRIVET: 2009-11-10, kl 05:23:40 | PUBLICERAT I: I USA

Sa du september, oj jag menar november?

Min hals kliar och gör ont, min näsa är halvt täppt och trots detta skiner solen. Jag vet att de inte är beroende av arandra som att regn är beroende av moln, men endå. Idag var det nog upp emot 70F = 20C riktigt, riktigt varmt för att vara November., skrev jag rätt där NOVEMBER. Helt galet! För tre veckor sedan snöade det, vad skall det bli av världen, vad skall det bli av Amerika, vad skall det bli av mina vita smutsiga tygskor? Jag vet inte, inte många kan verkligen säga vad som skall hända. Men jag kan i alla fall ta reda på resultatet av mina typskor i morgon, för då åker de in i maskinen, blir de förstörda -då köper jag nya på Target. Over and Out.


Maria

Japp, det blev lite färg iaf.. o tror faktiskt att det blev bra :) hårfärg är ju inte så dyrt.. min kostade 2,5 dollar faktsikt :P hihi..



PUBLICERAT: 2009-11-10, 06:08:30 | URL: http://miio.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: