SKRIVET: 2009-11-16, kl 06:14:22 | PUBLICERAT I: I USA

Så var ännu en dag till enda

Idag har verkligen varit en spenderardag. Pengarna har snabbt men säkert försvunnit ut ur plånboken. Men onödiga saker har jag inte köpt. Ett par sockar, en pyjamas (flanell), en tröja och två julklappar är inköpta. Denna gången var det Farmor och Mamma som var de lyckliga tu, men jag har faktiskt köpt klappar till båda mina bröder och alla fyra kusiner också. Så det kommer komma med posten, i sinom tid. Så att säga. Nu skall jag gå till sängs, en ny dag börjar i morgon och jag måste sova mycket för att kunna bli av mig min förkylning.


                           


Sara

Usch för att vara förkyld, är jag med just nu :/ Hur är de annars där borta då? puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: