SKRIVET: 2009-11-11, kl 18:16:11 | PUBLICERAT I: I USA

Sjukling

Jag vaknade upp i morse med en tung käsnla över hela kroppen. Min näsa var förstoppad (Den är ju igentligen full av skit, så förstoppad), min hals sved, mitt huvud gjorde lite ont och hela min kropp, från knopp till topp, var trött och sliten. Men det var bara att gå upp för jag började redan klockan 8:45 och nu när jag har min rast proppar jag i mig diverse piller, vitaminer och dricker hälsosama téer. Det är téer som skall hjälpa njurarna, förstärka immunförsvaret och en massa andra. Jag älskar dessa mirakelkurer, nu gäller det bara att de också fungerar. Är ganska glad över att vi inte har någon luciaövning nu på söndag, jag vet inte om min hals skulle klara av det. Men tills nästa vecka skall jag nog kunna bli frisk till.

I morgon skall jag nästan inte jobba alls. Bara tvätta barnens kläder och byta lakanen i deras sänger, sedan är jag ledig. Det tar runt två timmar så om jag börjar vid 8:30 är jag klar redan innan 11:00 och sedan hela dagen off. Ibland har jag mina ljusa dagar med snilleblixtar också.


Lollo ♥

Jag och min kusin har en blogg om vägen till au pair livet som projekt arbete. vi lade nyss upp en lista med au pair bloggar och hoppas det är okej att din blogg finns med? :D



PUBLICERAT: 2009-11-11, 22:14:25 | URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: