SKRIVET: 2009-11-27, kl 03:47:24 | PUBLICERAT I: I USA

Snuggies

Jag måste bara säga att vissa företag här i USA som vill göra reklam för sig har en del att lära sig hur man gör det snyggt. Vissa reklamer är riktigt fräcka medan andra är perfekta att sätta på när man är trött och somnar inom men inte kan sova -du är garanterad en sömn inom 3 minuter. Min favoritreklam är Snuggies, snuggies är en filt som man använder som en klänning, typ. Den är fulkomligt gräslig men ändå känner man att man vill ha en, och reklamen. Den är så vädelös att jag älskar den. Varje gång jag ser den skrattar jag så mycket så jag gråter. Se och njut.


Vem i hela friden skulle ta med sig sin snuggie till bion? Oj, jo Amerikanaren.
Är det inte i Amerika jag är, hm jo.


Ninni

Deras reklamer kan vara riktigt dåliga ibland...



Ska vi ta och ses någon helg i NYC???


Sandra

Sjukt lång reklam :P Orkade bara titta en minut, haha



PUBLICERAT: 2009-11-27, 10:32:42 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Lady Cap'n Bell

Asså shit!! Helt underbar! Så händerna blir fria till annat! Du kan prata i telefon!! =D



PUBLICERAT: 2009-11-27, 10:43:36 | URL: http://rockingbell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: