SKRIVET: 2009-11-12, kl 20:52:48 | PUBLICERAT I: I USA

True Blood

Nu skall jag sätta mig och kolla på True blood. Jag gillar serien men jag stör mig lite grand på hur huvudkaraktären står. Snäla kan inte någon lära människan hur man skall stå i tv, hon försöker att se sexig ut för mycket så det blir helt, helt fel. Och dessutom passar det inte alls till hennes roll, plus att hennes sydamerikanska accent inte gör hela saken bättre. Nä, takca vet jag att Alexander Skarsgård kan rädda serien med äkta skådespelarkänsla. Fast jag har ännu inte sett honom, han kommer nog i nästa, nästnästa eller nästnästnästa avsnitt.


Lina

Han va me i många avsnitt!:) men nu e säsong 1 slut :,( böl



PUBLICERAT: 2009-11-14, 18:25:55 | URL: http://linajonsdotter.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: