SKRIVET: 2009-11-24, kl 16:59:14 | PUBLICERAT I: I USA

Tvätt och fel kläder

Igår var jag klar med tvätten redan vid 6 tiden. Jag brukar ha den kvar att dela ut ända till klockan 8, men inte igår. Jag var snabb som blixten, okej kanske inte bara att jag inte orkade göra en vit tvätt och en färgad tvätt. Eftersom kläderna är "gamla" och inte färgar av sig längre tyckte jag det var okej, och man tvättar ju bara i cold... I alla fall så är det svåra med tvätten att ge pojkarna deras rätta kläder. Jag blandar alltid ihop kläderna, N får S's kläder, S får E's och N's kläder men E (eftersom han är minst) får alltid sina egna kläder. Igår vad det bara ett basketbollinne och ett par kalsonger som var felplacerade. Jag känner mig stolt.


sara

sv: Klistra in det här där du vill ha den i kodmallen bara :]

<div id="entrybody">Här lägger du in din text</div>



PUBLICERAT: 2009-11-24, 20:22:52 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
sara

skooja, blev fel! det här är koden du ska använda:

<font face="teckensnittet du vill använda" size="storleken på texten, välj mellan 1-7"> Din text</font>



PUBLICERAT: 2009-11-24, 20:25:13 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: