SKRIVET: 2009-11-24, kl 21:28:25 | PUBLICERAT I: I USA

You're sexy.

E - "Ce-ce, you're sexy"
Me - "E, you now you're not allowed to use word you don't understand."
E - "But I know what it means"
Me - "Then what does it means?"
E - "It means that you are cute"
Me - "Who told you that?"
E - "S and N told be befor in the car"
Me - "They did?"
E - "Yes, and you are very sexy and you have sexy eyes"

Denna dialog utspelades igår kväll mellan mig och fyraåriga E. Ibland är han bara för rolig och söt medan han andra stunder är en demon ur min värsta mardröm. Som tur är händer det inte speciellt ofta, and thank God for that! För tillfället äter han snack (Någonting som liknar ostbågar, äpplen och vatten) och kollar på "Batman gate and bold, eller någonting i den stilen.

Längtar till kvällens Lcc möte och New Moon. Önskar klockan kunde vara 7 p.m. (19:00) nu med en gång, då Sara skall komma och hämta upp mig. Vet inte om jag kan uppdatera bloggen senare ikväll för tydligen skall de stänga ner blogg.se mellan 12-06 (Svensk tid) och det betyder att klockan här är 6p.m. - 12 a.m. Lite förvirrande kanske men i alla fall skall jag lägga mig runt 11 idag eftersom jag skall upp tidigt i morgon (Okej, jag kallar det tidigt medan andra skulle kalla det sent), runt 7:30 måste jag upp i alla fall, om inte tidigare. Skall prata med Laura sedan när hon kommer hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: