SKRIVET: 2009-10-04, kl 00:56:49 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Avskedsmiddag

Jag måste ha världens bästa kompisar! Ni är alltid glada, goa och underbara. Kvällen blev väldigt lyckad och jag lyckades göra det mesta själv. Kände mig verkligen som en liten hemmafru, haha. Jag kan knappt bärja mig till att se hur jag och Fanny kommer klara oss i Berlin sedan. Haha, galet, det är bara första ordet! Jag vill också tacka för ALLA FINA PRESENTER! Ni hade verkligen inte behövt köpa någonting, jag hade bara velat att ni kom. Blev lite olika bud där med tävlingarna, haha. Men i alla fall, vissa gick in i det lite mer än andra.

Och till alla skaffa Skype och sedan söker ni på min e-post. Promise me!
Och tänk hur snabbt en dag går, jag skall bara vara borta 365 sådanna dagar.
Tänk hur snabbt en vecka kommer och går. Jag skall bara vara borta 52 sådana veckor.

I will be back, and you will not get rid off me, not just yet...


Sara

Vad kul att middagen gick bra! :)



PUBLICERAT: 2009-10-04, 01:35:27 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Bell

Men du.. Jag vill jättegärna skaffa skype men jag måste hitta någon som kan göra det! Så måste jag säga att jag ÄLSKAR nya designen av dig och Trix! Just love it!



PUBLICERAT: 2009-10-04, 18:53:30 | URL: http://rockingbell.blogg.se/
Isabel

Middagen var verkligen jättekul... o du är världens bästa kock för maten var också jättegod.

Den nya designen är bäst, passar verkligen! Just love it to!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: