SKRIVET: 2009-09-21, kl 15:15:21 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

14 dagar

14 dagar. Det är bara 14 dagar kvar tills mitt nya Amerikanska liv börjar. 14 dagar. Det är ingenting. Trorts att det är såpass lite tid kvar känns det ändå långt borta. Jag tror faktiskt inte jag skälv har förstått att jag skall iväg. Jag, bo i en amerikansk familj. Nä, det är ofattbart. Obeskrivligt ofattbart, en fantasi, en dröm. Om exakt två veckor kommer jag befinna mig på planet till New York City. Det är galet. Tiden går så oerhört snabbt fast ändå så långsamt. Det är 14 dagar kvar. 14 dagar av de sista av mitt liv i Sverige. Jag kommer bli en ny människa, bli bättre på engelska och ge mig ut i världen för att söka lycka. Mitt största äventyr so far. Jag hoppas det kommer mer.


Rebecca

svar; Ja precis! Yes ofcourse ska jag vara mig själv och inte ljuga, det skulle jag aldrig klara av :) va snäll du är, tack! :)



PUBLICERAT: 2009-09-21, 18:57:13 | URL: http://rebeccalindahls.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: