SKRIVET: 2009-09-16, kl 22:15:15 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Are you redy for -The Ugly Truth?

Jag har en ny favoritfilm! - The Ugly Truth. Så fruktansvärt bra! En må-bra-film med romantik och komedi som slår helt rätt på spiken. Den är otroligt rolig, skämten kommer nästintill konstant, och är i ungefär samma kategori som Europtrip (Som för övrigt också är en wonderful film!). Den är romantisk, så klart vet vi alla hur den slutar, man vad gör det? Blir vi inte förbannade om den inte slutar så som vi vill? Man känner sig tom, hemsk om det sker på något annat vis. Man lever med, på sidan av huvudkaraktärerna och vem bryr sig om bikaraktärerna som bara är där för att få huvudkaraktärerna att se ännu bättre ut och få dem att passa ihop ännu mera. Jo, för det mina vänner är dagens filmindustris hemlighet.


(Trailen början på 0:30)


Emma

Ja jag fick ett mejl av dem att de skall skicka en till:). Så nu är det ur vädret!

Ja det tycker jag är en bra idé. Jag ringde dem igår och frågade om de fått min betalning och det hade de fått=). Alltid bra att vara på den säkra sidan.

Jag var förresten på Freeport idag och köpte en skål till min familj där på den affären du tipsa om. :) 249 kr kosta den, så inte så jättefarligt. Den är inte alls tung heller, vilket är bra:).

Har du köpt alla dina presenter ännu lr?

Kram



PUBLICERAT: 2009-09-17, 00:00:17 | URL: http://Birken.devote.se
Sandra

Sv: Visst kan det vara bra att videofilma dem, men jag tycker att man ska få veta om att man blir filmad. Så att man t.ex inte går väldigt lättklädd från badrummet när man är ensam hemma och sen tittar pappan i familjen på det. Kanske inte så bra exempel men :P



Jag har faktiskt glömt att fråga när jag ska åka, så dålig är jag, men ska skicka ett mejl och fråga dem när det de vill att man ska komma. Ååh, kul att det inte är så långt ifrån ;)



PUBLICERAT: 2009-09-17, 00:32:20 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: