SKRIVET: 2009-09-08, kl 19:47:55 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Betalning av fakturan

Det sista steget är taget. Jag har inga mer anledningar till att dröja med betalningen. Jag skall verkligen åka, men jag tror inte jag har förstått det ännu. Så otroligt bara! Även om min faktura kom för väl över en månad sedan har jag väntat och väntat in i det sista med att beta den. Det var min trygghet till att snabbt kunna avboka hela resan ifall jag skulle få det för mig. Men nu är det som sagt gjort. 6765kr har jag nu förberett att jag skall betala in till EF Education i morgon, 090909. Jag hoppas datumet kan ge mig lite tur, det kan alltid behövas!

I kostnaden ingår:
   • Club Au Pair, rabatt osv.
   Tilläggsförsäkring
   Tilläggsförsäkring 13:e månaden
   Avbeställningsskydd
   Flygbiljett, Vinterpriset


Rebecka

Oj va dyrt det var med CC.. sen tillkommer visum oså med.. jag betalade inget för flygbiljetten, inget för försäkring eller klubben.. det var för jag avsa mig min avslutningsbonus på 200 dollar vilket är 1500kr.. de som inte har de erbjudandet nu betalar ca 1500 kr till Skandinaviska institutet de som ja åker med.. o det är ju sååå mkt billigare :O



PUBLICERAT: 2009-09-08, 20:33:44 | URL: http://partofmyworld.blogg.se/
Anna

jag har det också precis som Rebecka , Lovely eftersom jag inte har massa pengar :P haha ;D



PUBLICERAT: 2009-09-09, 10:15:56 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: