SKRIVET: 2009-09-23, kl 23:16:53 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Bowling-o-rama

Hade verkligen superskoj idag. Fast det brukar man ju ha med sina vänner, i alla fall jag. Först träffade jag Isabel i stan och där gick vi omrking och pratade. Hon skall åka till England som au pair och har (precis som de flesta som vill till USA) problem med sin förmedling och får inga matchningar eller familjer. Eftersom England tillhör EU är det mycket lättare att åka som au pair dit och tipsade om sidan Greataupair.com där man kan registrera sig gratis och söka familjer. Så efter en tid när vi inte hade någonting direkt att göra besökte vi internetcafét på centralen där vi satt och gorde iordning hennes profil. Tog dock ett tag och helt klara blev vi inte... Sedan träffade vi på de andra på drottningtorget. Jag, Isabel, Gabriella, Bea, Joanna, Emma, Jessica Linda och Louise tog därefter språvagnen till valhalla där vi spelade två serier på tre banor. Superkul och jag kom faktiskt totalt tvåa med 192 påäng. Etta kom Joanna med 232 påäng. Dock kom mitt lag sist, men vad gör det. Roligt hade vi i alla fall. Fikasugna människor som vi är var givetvis ett cafébesök ett måste och Isabel fick idag sin önskan hörd, Villavillekula blev det. Tror vi satt där i två timmar och pratade om allt möjligt, och när vi pratar, tja, då pratar fem stycken samtidigt. Haha.


Anonym

Det låter hur spännande som helst verkligen:)

Familjen Bor 10 minuter från Madison, Wisconsin.

Jag är jätte nervös nu men jag hoppas det släpper som du säger, mamman verkade väldigt trevlig.



PUBLICERAT: 2009-09-24, 08:58:53 | URL: http://claranyquist.blogg.se/
Anna

Sv: Jaa jag vet!! Joo jag är klar med allt, bara den checklistan på vad man skulle ta med som jag ska skriva ut , sen är jag klar :)



PUBLICERAT: 2009-09-24, 09:31:51 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Clara

haha ja det är lika bra man har kanke inte alla stater klart för sig och än mindre städerna :)

När ska du bege dig då? :)



PUBLICERAT: 2009-09-24, 11:32:07 | URL: http://claranyquist.blogg.se/
Clara

Det är verkligen hur tufft som helst. Tänkte inte på att man kunde kolla det där så jag gjorde och det ser ju tufft ut :) haha. ja precis när ska du åka? :)



PUBLICERAT: 2009-09-24, 12:20:30 | URL: http://claranyquist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: