SKRIVET: 2009-09-10, kl 22:05:03 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Criminal Minds

Oh, No! Jag missade säsångspremiären av Criminal minds. Hur kunda detta hända? Jag som älskar den serien, tycker han den super-smarta är så söt, Adorable! Och sedan den mörkhyade som är såå snygg! Det som jag tycker utmärker just Criminal minds från alla andra Deckar-look-a-likes är att man får följa mer hur de går till bakom i kulisserna. Man är med överallt fast man får se hur de tänker, vad de följer, vilka mönster och så vidare. Så svårt att förklara om ni inte sett den... Nu är det Nöjesmaskinen istället, får hoppas på att den är något att ha.


Sara

Criminal Minds är awesome!

Jag missade också det idag :/ eller missade och missade, syrran har inte 5:an :(



PUBLICERAT: 2009-09-10, 23:51:18 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: