SKRIVET: 2009-09-08, kl 18:59:27 | PUBLICERAT I: Mitt liv

En Blandad Favorit

Jag älskar musik! Jag lever nästan för musik, på bussen kan man nästan alltid se mig med ett par pluggar i öronen och musiken på för fullt. Det finns så otroligt många bra låtar där ute i världen. Många bra, många dåliga. Fast mitt motto lyder "Det finns ingen dålig musik bara dålig musiksmak", för vem kan egentligen säga att någonting är dåligt? Det är bara vi själva, vi kan bara stå för att någonting är dåligt eftersom vi själva tycker så, det betyder ju faktiskt inte att alla andra tycker likadant. För jag kan lova dig, att någonstans i världen finns det en person som tycker om det någon annan hatar eller ogillar. Det vackra sitter i betraktarens ögon, eller i detta fall då smaken sitter i öronen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: