SKRIVET: 2009-09-06, kl 19:15:51 | PUBLICERAT I: Mitt liv

It's illegal

Som vanligt är jag försenad. Och anledningen är att jag helt enkelt har sovit för länge. Vet inte riktigt hur ajg skall få bukt med mitt problem men jobbigt är det! Jag vaknar och tänker att jag skall strecka på mig så att jag inte är så stel och sedan när jag tittar på klockan igen är den en timma senare, för mig känns det som max 5 minuter. Det är otroligt jobbigt och jag måste värkligen bli bättre på att gå upp! I morgon är min första utmaning då jag skall träffa Gabriella, men det skall nog gå bra. Hoppas jag!!

Jag träffade i alla fall på Isabel inne i stan och så gick vi till NK. Isabel hade pengar där att spendera och jag var faktiskt villig att följa med, tro't eller ej. Vi hittade, efter mycket letande, en svart väldigt fin och söt klänning som inhandlades. Jag kunde ta några kort men sedan kom kassörskan och meddelade att man inte fick ta kort inne i NK-huset. Sen när undrar jag?, Jag har tagit kort där många gånger utan att ha blivit tillsagd. Jaja, i ren aggrision tog jag ett kort till. Bara för att!

Väl hemma lagade vi en jättegod middag. Lax och potatismos, mitt egna recept som är hur enkelt som helst verkligen! Blir det mat i USA någon gång av mig, då är middagsvalet redan givet! Haha.

 Filmkvällens två filmer blev Män som hatar kvinnor (Läs: Yes, jag har köpt den.. Suprice, not at all!) och även Tre systrar och en mamma. Som behandling mot den kvinno-fientliga och råa miljön i den förstnämnda. Vi somnade till slut gott, efter mycket tjejsnack och annat. Vad annars liksom?


Sara

Låter som en trevlig kväll! :)



PUBLICERAT: 2009-09-06, 20:11:25 | URL: http://t
Isabel

Du var grym på att göra potatismos:) när jag åker till England måsta jag få med mig receptet så mina barn blir lika glada som dina kommer bli!


Isabel

Du var grym på att göra potatismos:) när jag åker till England måsta jag få med mig receptet så mina barn blir lika glada som dina kommer bli!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: