SKRIVET: 2009-09-09, kl 00:00:13 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Ett första Au Pair möte

Har även fått ett mail från Andrea (Läs: Familjens nuvaranade au pair) angående au pair mötet för Oktober månad. Tydligen var det någon slags rundtur eller liknande någonstans, man var tvungen att meddela om man ville komma med redan idag, trots att mötet inte är förrän 22 oktober. Tydligen tog biljetterna slut väldigt fort så tror det är därför. Skulle även träffa och ha möte med andra au pairer som bor i de andra byarna runt om Chappaqua. Mailade Ellen (Läs: Min framtida LCC), presenterade mig och skrev att jag gärna ville följa med om det finns möjlighet till det. Såg inte mailet förrän några timmar sedan och då skulle man redan meddelat Ellen ifall man ville följa med eller inte. Så jag hoppas att jag kan få följa med och att jag hann. Alltid kul att träffa människor och ännu bättre när man träffar fler, dessto fler dessto bättre. Bara man träffar någon man kan vara med så. Jag hoppas innerligt inte att de skapat små gäng som de inte släpper in någon i. Tror ni att det kan vara så?


Anna

jag tror inte att det är så, med små gäng, man blir ju det senare men jag tror inte att det utesluter nya au pairer, alla är ju ändå i samma situvation ;P



PUBLICERAT: 2009-09-09, 10:17:30 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: