SKRIVET: 2009-09-04, kl 18:22:19 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Ett Visum kommer lastat

2 Dagar. Det var allt som behövdes efter jag lämnat Stockholm som mitt pass kom med posten hem till mig igen. Snabbt måste jag erkänna! Mannen jag pratade med sa att jag skulle få hem det nästa vecka men så länge behövde jag visst inte vänta. Tur var väl det, för jag vet inte hur säkert posten är och mitt pass är en väldigt, väldigt viktig handling. Kommer den på villovägar vet jag inte ritkigt vad jag hade tagit mig till. Men som sagt, nu är det hemma. Säkrast och hänger tillsammans med resten av de viktiga visumpapprerna på min whiteboard framför skrivbordet. På så sätt kan man väl inte glömma det. Eller?!


Sara

oj, gud vad fort det gick att få hem det! Jag skulle ha tippat på att det skulle ta minst 4-5 dagar iaf



PUBLICERAT: 2009-09-04, 20:15:45 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: