SKRIVET: 2009-09-30, kl 14:07:34 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Fix och trix

Skall nu åka till Freeport och köpa de sista presenterna. Ni får se sedan vad det blir för något... Skall även börja fixa med den nya designen sedan, hoppas på det bästa och att det fungerar. Iaf, den kommer presenteras inom snar framtid.


Sandra

Sv: Vad menar du med hur de fungerar? :P Haha.

Ja, precis. Det var bra att de i alla fall hörde av sig för det är det flera andra som inte gjort.. :/



PUBLICERAT: 2009-09-30, 14:10:19 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Rebecca

svar; Yes, jag är öppen för hela USA så jag kan hamna nästan var som helst nu :) Oj, då hade du verkligen tur, ibland så har man det! Får hoppas att du kommer trivas där nu då :)

Okeej, alltid skönt att ta det lite lugn ibland också :) Jo min helg var bra, umgicks med vänner och tog det lugnt :)

Kram



PUBLICERAT: 2009-09-30, 16:51:58 | URL: http://rebeccalindahlsblogg.se
Anonym

freeport suger ;p haha nej,men hoppas du hittar ngt fint o de du söker /kba-bo


Victoria

Oj 40 min var länge, men hon lät ganska stressad så vi fick nog med det mesta innan hon sa att det var jättetrevligt att prata med mig & att hon såg framemot och få träffa mig snart ? :P Det är väl olika det där.



Med bilen kan man ju ta sig överallt, NYC, manhattan & alla ställen runt omkring. Det kommer och bli grymt! :) Ja det verkade som så, hon sa inte att den var till mig men hon sa att hon precis köpt en ny som jag skulle få ha inne på mitt rum :) hehe.



PUBLICERAT: 2009-09-30, 17:28:01 | URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Sandra

Sv: Nu förklarar jag så som jag TROR att du menar. Familjerna får 8(tror jag) au pairer åt gången att titta på, de läser igenom ansökan och om de tycker att man är intressant så säger de till Au pair in America att de är intresserad och då får man en automatiskt mejl familjen och så. Så familjerna har ofta kontakt med flera au pairer samtidigt, lika som vi kan ha kontakt med flera familjer samtidigt..

Jag vet inte om det där blev riktigt rätt eller om jag ens svarade din fråga. Men vi gör ju ett personlighetstest på vår intervju så de passar ihop en med de familjer som har fått "lika" resultat som en själv så man ska passa ihop typ.



PUBLICERAT: 2009-09-30, 20:42:38 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: