SKRIVET: 2009-09-14, kl 14:09:02 | PUBLICERAT I: Mitt liv

I just ceep on livin'

Jag är ingen direkt shop-o-holic (Läs: Förnekelse), jag oroar mig ibland för vad Lyxfällan egentligen skulle säga om min konsumention av böcker och filmer. Fast å andra sidan, man lever bara en gång. Och ja, jag skall börja pensionspara och ha ett sparande, relativt snart i alla fall. Kan altid vara bra att börja spara tidigt till ens framtida villa, eftersom jag så promt skall ha en! (En fråga: Ni som lever i lägenheter, hur klarar ni av det?) Men det får komma om ett år eller två. Idag skall jag bara ha en mys och slapp dag. Försöka läsa klart min ena bok och se en av de två filmer jag köpte igår. Benjamin Buttons otroliga liv och The Reader. Verkar lovande måste jag säga. Och jag har faktiskt skaffat mig lite framtidsplaner tillsammans med Fanny igår. En mycket, mycket trevlig dag måste jag tillägga! Fast latten fattades... Men i alla fall har vi lite planer på G sådär. Hon har ju ett år kvar i gymnasiet och jag har ett år i USA, sedan mina vänner, sedan... More is to come.


Cecilia

Tusen tusen tusen Tack! Nu är den ÄNTLIGEN klar och håller på att laddar upp den nu :D Hade aldrig klarat det utan din hjälp, Tack! :D



PUBLICERAT: 2009-09-14, 14:31:01 | URL: http://nogg.se/cissilia
Sara

Åh, båda filmerna är så bra!



PUBLICERAT: 2009-09-14, 15:06:35 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Anna

haha men jo jag hade faktiskt tänkt att köpa en till den lilla killen ;P Så det är jätte bra med informationen!! Ska skiva ner det och ta med det när jag ska upp till sthlm. Jag ska dit den 5 oktober ;D När var det du skulle åka?? :D



PUBLICERAT: 2009-09-14, 15:11:30 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Victoria

Ja jag hade tänkt att göra en ny utomhus imorgon :) men jag hade helst velat haft en riktig videokamera.



Hur gör du med dator, internet & mobil i USA? :)



PUBLICERAT: 2009-09-14, 15:58:15 | URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: