SKRIVET: 2009-09-16, kl 14:01:31 | PUBLICERAT I: Mitt liv

I'm going down town

Jag har klädproblem. Jag hittar ingenting som jag kan ha på mig till mina jeansleggins idag. Dels för att jag inte vet hur varmt det är ute och dels för att de tröjor jag vill ha ligger för tillfället i min tvättkorg. Jag blir galen, ibland önskar jag att jag hade en hel affär i min garderob. Bara gå in köpa något och sedan åka. Det skulle vara wonderful, men också en dröm. Jaja, får hitta på någonting provisoriskt innan jag måste springa till bussen, det gamla vanliga scenariot. Skall träffa Joanna i stan och ta en fika på Zoegas café i Vasastaden där Klara jobbar idag. Måste hälsa på henne och få henne gör iordning en riktikgt god latte åt mig, haha. Sedan blir det bio (-Igen) idag står The Ugly Truth på menyn. Hoppas den är bra! Den verkar i alla fall grym!


Maria

hej! ja, jag ska åka med CC..om jag får en familj snart vill säga! ;) När åker du?:)



PUBLICERAT: 2009-09-16, 15:17:13 | URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/
Ninni

Ja det känns mkt bättre att bara ha en väska+ handbagage för då kan man ju köpa en till där och ha med sig två när man åker hem :D



Tack, tack jag är själv väldigt nöjd med resultatet. Jag tänkte först köpa någon utstickande färg men det fanns nästan bara bas färger (Jag köpte min i ullared, ville inte lägga ut flera tusen på en väska). Men gör du också något sådant jag vet några som har satt dit en sånn där älg-skylt för att känna igen sin väska haha.



PUBLICERAT: 2009-09-16, 22:13:21 | URL: http://anderssonninni.blogg.se/
Isabel

Det låter oerhört jobbigt, hoppas du hittade något till slut. På tal om jeansleggings så måste jag säga att den som tillverkade dem borde få nobelpris eller nåt i den stilen. Jag har nämligen just köpt ett par o dom är verkligen fantastiska, passar till allt, är sköna och snygga.

Finns det något bättre?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: