SKRIVET: 2009-09-09, kl 00:24:47 | PUBLICERAT I: Mitt liv

It's Amazing!

Helt plötsligt, Sim salabim, hokus pokus, Abra Kadabra så fungerar min iPod igen!!!! Hur kan den göra det? Den var ju Stendöd bara för 12 timmar sedan... Hm... Jag förstår verkligen inte tekniska prylar! Men jag skall inte gnälla för detta, nu har jag inte bara en iPod utan också en Mp3. Dubbelt upp! Tar den ena slut börjar jag bara på den andra. Toppen! Visst det kostade mig 500 spänn men det hade kostat mer också, 800 spänn. Vilket gör att det känns så mycket bättre att ta den förlusten! Nu kan jag ju nästan gå ut och shoppa kläder för 300kr, fast å andra sidan, jag skall nog spara de pengarna!


Sara

haha, vad knäppt! Men nu har du ju en reserv iaf om den skulle gå sönder igen ;)



PUBLICERAT: 2009-09-09, 11:35:29 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: