SKRIVET: 2009-09-24, kl 12:15:34 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Jag är fast i min tillvaro

Jo, precis så är det för jag kan inte ta kommunalt idag. Okej, inte före klockan 16:00, för då kan jag åka på mitt fritidskort. Men för tillfället kan jag inte det. Jag kan inte betala för en sms biljett, har 9kr kvar på mobilen. Jag kan inte åka på mitt gamla 100-kort eftersom det tog slut igår. Med en marginal på -1.10kr. Way to go Cecilia! Så här sitter jag, lovade Joanna att vi skulle hälsa på babak och några andra av mina gamla lärare men icke sa nicke. Jag kommer ingenstans. Dessutom måste jag åka över gränsen och då blir det ännu dyrare. Gah jag blir galen ibland! Om kommunalt ändå vore gratis!


Rebecca

svar; Yes, hon svarade på mailet och de ligger kvar på min profil :D än så länge. Hon skrev att hon skulle höra av sig på fredag när hon bestämt sig lite mer och så. Om jag är nervös? JA! haha.

Ja precis, det är världens chans att komma ut och se världen och klart att man ska ta den! En vacker dag så kanske man ångrar sig om man inte gjorde det :P

Ja håller med dig helt i pojkvänssnacket! Usch, det är så tråkigt när det blir så, för de ser inte det själva.

Kram



PUBLICERAT: 2009-09-24, 12:25:48 | URL: http://rebeccalindahlsblogg.se
Emma

Västtrafik suger! Har hört att det är det dyraste sättet att åka kommunalt på i Sverige. Bläää på västtrafik



PUBLICERAT: 2009-09-24, 14:06:17 | URL: http://emmebirk.blogg.se/
Julia

Jo det förstår jag. man måste testa att stå på sina egna ben lite. men en sak kan jag lova dig, du kommer få mycket skinn på näsan. Jag har gjort saker jag aldrig skulle kunnat med hemma :p



PUBLICERAT: 2009-09-24, 14:24:15 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: