SKRIVET: 2009-09-08, kl 00:42:10 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Min älskade iPod

Min älskade iPod har gått sönder. Efter fyra års trogen tjänst är den till slut kaputt. "Batteri slut. Anslut iPod till en strömkälla" men det fungerar inte. Jag har laddat den över fyra timmar nu och den fortsätter se likadan ut. Vet inte om det ens är värt att laga den eftersom den är så gammal. Kanske lika bra att köpa en ny. Jag får se, skall spara lite pengar nu också hade jag tänkt. Om jag nu kan klara av att göra det, vilket jag hoppas. Får helt enkelt lämna kortet hemme så länge. Men man kan ju alltid fönstershoppa, ha halva nöjet kvar.


Sandra

Köp en ny i Usa, antagligen mycket billigare där :D



PUBLICERAT: 2009-09-08, 11:00:37 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Sara

sv: Haha ja, verkligen. Jag undrar vad som får dom att vilja ha så stora.. allt jag kan tänka på är hur grymt obekvämt det måste vara! Huvva, haha.



Tråkigt att höra om din Ipod! Hoppas du hittar någon ny som verkar bra!



PUBLICERAT: 2009-09-08, 18:37:21 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: