SKRIVET: 2009-09-08, kl 18:53:00 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Ny Mp3

Som jag bloggade om igår gick min iPod sönder. Så idag åkte jag till NetonNet för at köpa en ny. Hade tittat in en Avant M12, 8GB för 799kr. När jag sedan kom till affären hittade jag en på rea. Det var ett reparationsexemplar och den var lite repig. Efter att någon har köpt den, lämnat in den och de har lagat den. För allting betalade jag 499kr. Tycker inte det var något direkt avsevärt pris på såpass mycket GB även om det är en second hand Mp3. Jag skall bara använda den till musik, inte filmer eller bilder osv. (Läs: som man mycket väl också kan ha dent till) så därför gör det inte mig alls mycket att den är lite repig. Bara den fungerar är jag hur nöjd som helst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: