SKRIVET: 2009-09-03, kl 23:04:45 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Panini och Thé...

Är en väldigt god kombination! Speciellt kycklingspanini med brieost, alltid lika gott och smakfullt. Med goda vänners sällskap är det en oslårbar kombination. Jag kommer sakna mina vänner så otroligt mycket när jag åker till USA. Jag kan aldrig förstå hur jag skall klara alla mina upp och nedgångar utan dem. Hur jag skall klara av att inte känna deras glädje över någonting eller få känna tröst av dem när jag är ledsen. Det tar emot, tar emot något så oerhört mycket. Men samtidigt måste jag få leva, lära känna någonting nytt. Mina vänner kommer finnas kvar, (Och de som inte finns kvar är inte mina riktiga vänner. Det är så jag måste se på det), vi kommer vara vänner oerhört länge. Vi kommer skratta tillsammans över våra minnen en dag. Det är jag säker på!



Anna

joo men de tycker jag med, men jag kan väl inte begära mycket mer, jag bad om bilder och hon skickade dessa^^ Jag får själv ta fler bilder sen när jag kommer dit ;D



PUBLICERAT: 2009-09-04, 10:04:44 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: