SKRIVET: 2009-09-20, kl 14:59:49 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Söndagar är den trista början på ännu en vecka

Söndagar är en jobbig dag. Man är trött efter det man gjorde igår och det är en evig påminnelse om att i morgon skall man till jobbet eller skolan. Även om jag ändå inte ska till skolan plågar detta elendiga fenomen min dag. Jag vet inte vad jag skall göra, vet inte vad jag skall hitta på och vet inte vad jag skall fylla min dag med. I vanliga fall var det läxor, glosor, uppsatser som jag fyllde dagen, och mer därtill. Fast nu händer ingenting, jag går bara och väntar på att jag skall åka. Packa, det är för tidigt. Skicka in Internationella körkortet, nä det är för tidigt. Gah, jag blir galen.


Sandra

Haha! Det är galet tråkigt att göra ingenting och bara vänta



PUBLICERAT: 2009-09-20, 15:38:27 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Rebecca

Jag känner precis samma som dig (har bara ett litet jobb som inte är så ofta) och vet inte riktigt vad jag ska fylla mina dagar med heller. Så jag vet exakt hur det är man väntar och väntar medans ens kompisar jobbar och tjänar pengar sitter man hemma och försöker hitta på något att göra :P

svar; Ja precis :) Ska kika in på tipsen där då, har faktiskt skrivit ner några frågor nu.

Okej okej, familjen eller värdmamman skickade ju ett mail till mig med och berättar massa om hela familjen som din tredje gjorde där och det känns ju bra för innan har jag bara haft lite matchningat och sedan har de försvunnit efter nåra dagar. Men man ska ju inte hoppas på för mkt, men lite hoppas man ju alltid. Jag håller alla tummar jag kan hitta :D

Kram



PUBLICERAT: 2009-09-20, 16:15:01 | URL: http://rebeccalindahls.blogg.se/
Emma

Ja det skulle vara jättesnällt. Det enda jag vill ändra just nu är dock bara att jag vill lägga till klocka i sidan. :D Hur gör man detta? :)



PUBLICERAT: 2009-09-20, 22:22:55 | URL: http://emmebirk.blogg.se/
Julia

Haha jag fattar inte det riktigt heller men vissa dagar är sånna som du snart kommer att att märka :D Vilket datum är det du åker? Du kommer verkligen att gilla Usa ;)



PUBLICERAT: 2009-09-20, 22:57:06 | URL: http://juliasresa.blogg.se/
Isabel

Ja förstår verkligen hur du känner, livet ser exakt likadant ut för mig. Jag går och väntar varje dag på att något ska händaoch det händer ingenting, samtidigt finns det inget jag kan göra för att något ska hända (jag har ansökt genom en annan förmedling eftersom det inte händer så mycket med den första). Vi kan ju bli galna tillsammans! hehe. Men du har ju inte långt kvar i alla fall.

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: