SKRIVET: 2009-09-22, kl 22:21:08 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Rush till gule-man

Nu skall hag ta och springa en ruch till gule man (Läs: alias brevlådan) och posta mitt brev till motormännen med allting för att få mitt internationella körkort. Den sista saken av alla handlingar att skriva och signera på, det sista papper jag behöver skicka in och det sista jag skall behöva betala av alla "important things". Sedan blir det skynda hem igen för jag vill inte missa för mycket på Systrar i Jeans som går på kanal 5. För tillfället.


Frida

Yes, jag skickade in det igår så nu hoppas jag att allt ska vara inskicat? Visum-check, flygbiljetter- skriva ut själv va? försäkringskort-check och sen är de väll inte så mycket mer papper än alla kopior man ska ha med sig plus visumpapprena? Haha nää precis, vem bryr sig om processorer egentligen :P Yes, jag tänkte med att det är bäst på facebook men tycker vi kör en "1 vecka kvar-grej!" och bestämmer tid haha Nee, det är min ena "vanliga" väska som jag ska checka in som är några centrimetrar för stor allt som allt. Funderar på att chansa för hur ofta mäter dom en väska men samtidigt lite dumt att riskera. Har du en eller två väskor att checka in? :)



PUBLICERAT: 2009-09-22, 23:43:23 | URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Rebecca

Ja, jag hoppas verkligen att hon hör av sig igen :)annars funderar jag på att skriva något kanske. Aja, det märks hur det blir. Ja vem vet han kanske också ringer ^^

Blev så svundsjuk när värdmamman berättade att de hade jättefint väder med sol och så sitter man hemma med regn och massa moln :P

Så allt känns hur bra som helst med din familj och allt då? :D

Kram



PUBLICERAT: 2009-09-23, 00:09:43 | URL: http://rebeccalindahls.blogg.se/
Victoria

Tack så jättemycket för hjälpen! Jag ska sätta mig ner på en gång och fixa en ny video :) ska kolla om jag har windows movie maker bara, annars kanske de går och ladda hem? :)



Vad spännande att du åker snart :) Lycka till!!



PUBLICERAT: 2009-09-23, 08:54:22 | URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: