SKRIVET: 2010-04-07, kl 04:02:25 | PUBLICERAT I: I USA

6 månader + 1dag

Så var det count down. Från att ha räknat uppåt till sex månader blir det nu istället att räkna nedåt till dag 0 då jag sitter på planet på väg hem. Men frågan är om jag verkligen åker hem, jag vet inte jag är förvirrad. Vill jag åka hem eller vill jag stanna. Visst känner jag mig färdig med au pair-livet men samtidigt så vill jag uppleva någonting nytt. Antingen om jag stannar kvar i min familj (för den är verkligen underbar!) eller om jag vill förlänga någon helt annan stans. Jag vet ärligt talat inte, men Indiana, Iowa, Nebraska det låter lovande. Visserligen kommer jag att förlänga med nio månader och inte ett år för jag vill ha chansen att kunna börja universitetet när jag kommer hem. Fast då jag känner att detta är en chans som jag aldrig kommer att få igen så är mitt liv på hold. Eller det känns så i alla fall. Jag är glad att jag har några månader på mig att bestämma mig för det är ett svårt beslut. Mycket svårare än det jag tog när jag valde att komma hit. Vad är era funderingar?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: