SKRIVET: 2010-04-20, kl 06:24:06 | PUBLICERAT I: I USA

Cold Stone

Det är inte som ni tror, en kall sten. Eller kanske lite grand, ett glasscafé är i alla fall vad det är. Det var dit färden gick ikväll med gott sällskap. Min nya vän Pia fyller 19 år så vi firade henne med ett litet mini födelsedagskalas. Det känns skönt att leva här i Chappaqua nu, tiden går och bra är väl det, samtidigt som det är otroligt tråkigt för ju fortare den går dessto mindre får jag vara här och dessto snabbare kommer jag hem igen. För- och nackdelar med allt -Sant. I morgon blir det mycket på en och samma gång. Skall först ut och springa på morgonen ett litet pass, sedan måste jag till affären därefter hem och duscha för att sedan hämta upp minstingen kl. 11:30 redan. Egentligen skulle Susanne komma över för att hjälpa mig slinga håret men det får helt enkelt bli framskjutet tills på onsdag, en dag mer eller mindre gör nog ingen skillnad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: