SKRIVET: 2010-04-19, kl 05:46:38 | PUBLICERAT I: I USA

Gosspel

Idag har jag gjort någonting som jag aldrig har gjort tidigare i mitt liv. Jag gick och såg en äkta gosspelkör i USA. Inte många som har eller kommer göra det. Tyvärr var stämningen inte som på tv, men det var verkligen lika kristet. Kanske inte riktigt min melodi och jag hade gillat om de tagit med lite mer internationella kända låtar, några var det men gärna fler för det blev rätt långtråkigt efter ett tag. Trots allt, livet går vidare och i morgon blir det att ta på löparskorna igen och ta sig en runda. På tisdag är det hårfärgning och slingning som gäller. Back to reality, but not on tv.


Veronika-blivande au pair

Sv: Ok, tack för informationen om chappaqua! Kul att det finns löparstigar så nära! Går du ut mycket i NYC btw? Vet inte om du är 21 än, men om du inte är det; hur funkar det då? Går det att komma in på ställen även om man är under 21? Vad brukar du annars göra på helgerna och din lediga tid? :)



PUBLICERAT: 2010-04-19, 19:27:24 | URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/
Sara

jag vill också se en gospelkör!



PUBLICERAT: 2010-04-20, 14:19:49 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: