SKRIVET: 2010-04-08, kl 04:06:53 | PUBLICERAT I: I USA

Ingen Sommar utan Vår?

Visst jag önskade att det skulle bli några grader varmare men att det skulle gå över 30°C- sträcket det var kanske att ta i lite väl mycket kanske... Och jag blir lika förvånad varenda gång i dessa klimatförändringar. Det var nyss svinkallt med snöstorm så elen försvan för grannskapet, sedan var det regnstorm och några få förlorade elen igen och nu helt plötsligt är det sommarvärme - I APRIL. VAD ÄR DETTA? Visst många säger att man inte skall klaga nu när man väl får värme, men jag vill bara påängtera att jag inte gnäller när det är lite kyligt ute som många andra. Jag måste verkligen dricka mycket vätska i morgon för idag mådde ja ginte alls bra med huvudvärk och illamående. Inte så skojigt, men med två glas vatten innan jag går till kojs och en god natts sömn så skall jag nog fungera normalt i morgon igen. Och på morgonen är ett inplanerat löppass med några kompisar borta i Millwood, inte allt för långt bort.


Jag vet egentligen inte vad låten har med texten att göra,
Men jag diggar den ändå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: