SKRIVET: 2010-04-14, kl 19:59:37 | PUBLICERAT I: I USA

It's reality

Med löparskorna på, knutna snören, träningskläder på och vattenflaska med begav jag mig ut på löparspåret i morse/förmiddag. Det var skönt att ge sig ut igen efter pausen igår. Inte önskad men tyvärr omöjlig att undvika, för mycket att köpa, för mycket att göra på en och samma gång ställer till det. Men det är väl livet antagligen, de dagliga valen man tvingas göra om och om igen. Snart sätter verkligheten in igen, jobb väntar men först skall jag koppla av med musik på mitt rum och stänga av omvärlden. Lång dag idag för möten, träningar och andra diverse saker sätter stopp för en tidig arbetsdag. Dock skall det bli roligt att fira mellanpojken som idag fyller 8 år. Presenten är laddad, tyvärr utan kort, men jag tror han överlever ändå. Eller jag hoppas innerligt att han gör det.


Robert

Kuloch se dig vara ute och springa. Härliagst är tiden efter man har gjort passet, då kan man vara nöjd med att man varait ute.



Räknar du ned att vi skall ha med oss hem en skofabrik eller ?? då du skall köpa skor i alla färger.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: