SKRIVET: 2010-04-27, kl 05:45:46 | PUBLICERAT I: I USA

Marchmellows i en blandning

Nostalgi, nostalgi, nostalgi. Jag går igenom kort från förr, allt från fester till utgångar till resor, balen och studenten. Och ännu är det bara några av alla bilder jag har. När jag kommer hem får jag inleda ett projekt om att ta ut alla bilderna och få in dem i böcker, fotoramar och diverse andra saker. Det blir ett veckoprojekt men det skall väl gå. Egentligen vill jag också lära känna mig själv, vad är det jag har gjort för att bli den jag är, för att se vad jag vill. Det som ännu var skrivet i det förflutna vill jag skal hoppas ge mig en aning, idé om vad jag vill göra sedan. För tillfället är allting suddigt, oredigerat och osäkert. Och det är på tiden att den blir konkret och läsbar. Men fortfarande har jag en tid på mig att lära mig livets språk och hitta min väg genom sandynorna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: