SKRIVET: 2010-04-28, kl 18:30:28 | PUBLICERAT I: I USA

Powerwalk

Jag sitter nu här framför datan och tv:n. Kom hem för lite mer än en och en halv timme sedan efter en härlig powerwalk. Tyvärr fanns inga öronpluggar att plugga in i öronen för min Mp3 låg hemma inpluggad i datorn och laddades. Jag skulle tankat över nya låtar med mer fart i under gårdagen men mitt i alltihopa får min Mp3 för sig att göra någonting annat och inte vilja följa kommdon så jag fick helt enkelt vänta tills den urladdades, vilket var mitt under natten då jag sov. Så när jag vaknade upp var det redan för sent, jag tankade ver musiken men batteriet var långt, långt ifrån fulladdat så jag fick helt enkelt gå utan musik. Det fungerar det också men det är både roligare och lättare att gå/springa med musik. Om ett litet tag skall Christina komma och vi skall åka iväg och dricka kaffe. Latte för mig såklart och en massa tjejsnack. Skall bli trevligt. Idag var det tydligen LCC möte också men det har jag och Laura helt glömt bort så tyvärr finns det absolut ingen tid till det. Playdates, hebrewschool, träningar och möten kommer ivägen. Men jag tror jag överlever faktiskt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: