SKRIVET: 2010-04-13, kl 05:14:10 | PUBLICERAT I: I USA

Snabba cash

I morgon blir det shopping, en välbeövlig sådan. Mitt förvar på schampoo, balsam, tandkräm, deodorant och andra nödvändiga saker, tråkigt som fasen men ett måste. Dock innan skall jag löpa vår morgonrunda med löpargänget. För att sedan ge mig ut igen, måste även hitta en present till mellersta pojken som på onsdag fyller år. Någon med ideér för jag har idétorka... Någonting skall jag väl lyckas hitta, och hittar jag det inte på Target eller Leksaksaffären, då är det stekta fläsket kört.


Sandra

Sv: Ojdå, fast jag förstår inte hur man kan åka fast.. för vilka bevis har dem att man smygit in på en film?

Nu kommer jag inte våga göra det något mer, haha.



PUBLICERAT: 2010-04-13, 15:54:59 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: