SKRIVET: 2010-04-28, kl 07:28:07 | PUBLICERAT I: I USA

Sometimes

Ibland vill jag bara lägga mig under täcket och försvinna för ett tag. Vill att världen skall förändra sig och att jag skall förändra mig. Ibland önskar jag att saker och ting vore annorlunda, enklare och bättre. Ibland, ibland önskar jag att allt vore som i en reklamfilm. Enkelt, roligt, billigt och bra. Jag antar att livet är annorlunda och reklamen är till för att vi vill att livet skall vara som i en reklamfilm. Men ibland önskar jag, att få drömma mig bort, drömma mig bort till ett sagoland där allting är bra, precis som jag vill ha det. Jag antar att det inte är så lätt och att livet är oförutsägbart. Oförutsägbart bra och oförutsägbart dåligt. 'Cause the show most go on.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: