SKRIVET: 2010-04-03, kl 06:30:12 | PUBLICERAT I: I USA

Sommarvärme -redan?!

Det är det vi har. Och jag skojar inte när jag säger att det är riktigt underbart! Visserligen är vinden fortfarande lite kylig men det är ändå fullt möjligt att vara ute i shorts och T-shirt, kanske även linne. Även idag började jag redan vid 8-8:30 tiden, även om jag gjort det hela veckan så kan/vill jag inte vänja mig vid det igen, och det gillas inte. Fast det är också skönt att sluta tidigare än vanligt och det gillas så klart av mig. Fast det absolut ultimata hade varit att börja sent och sluta tidigt. Men man kan ju inte ha allt, även om många tror det. I morgon skall jag ta 9:46 tåget in till City. Mitt älskade City, jag kommer allt sakna det när jag flyr landets gränser för mer norra bredgrader, och i morgon kommer det bli roligt -Det vill jag lova! På eftermiddagen är det nämligen kuddkrig någonstans. Var är jag inte säker på men mina kompisar vet och det är bra jag har dem för utan dem hade jag böjt mig ner med smöret kvar på ryggen. Jag skall också förbi IKEA på Brooklyn, för att hålla mina svenska traditioner i schack. Men nu är det sängen som väntar. Godnatt.

P.s. Bilder från Washington håller på att läggas ut nu. Håll er till tåls.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: