SKRIVET: 2010-04-10, kl 22:47:46 | PUBLICERAT I: I USA

Tid för Kalas

Igår fick jag förfrågan av mitt mellersta värdbarn om inte jag kunde komma och titta på hans fotbollsmatch som spelades i närheten. Visserligen var det på min lediga tid men jag kände att han verkligen ville att jag skulle komma och när jag till sist svarade att jag skulle prata med min värdmamma om det gick ihop med schemat sken ett leende upp hans läppar. Det är den korta historien varför ajg idag följde med honom och kollade, men han spelade bra, bäst i matchen så det var skoj att titta. Vi har därefter avslutat en hel del andra sysslor. Åkt till Kemtvätten, ätit lunch, slappat, lagat kläder, läst klart min bok, hjälpt till barnen att göra sig klara till deras tusen olika aktiviteter idag och nu skall jag snart gå och fråga min värdmamma om hon behöver hjälp med förberedelserna inför födelsedagskalaset som idag pryder schemat med glans. Ja, mellersta pojken fyller år på onsdag (och jag har ännu inte köpt någon present -ännu mindre har jag inte någon som helst idé om vad jag skall ge honom. Men det blir ett senare problem.. Tisdag kanske?) och idag är det födelsedagskalas för hans vänner på något gymliknande ställe. Sport, sport och mera sport. Vad annars när det gäller honom? -Precis, ingenting. Ikväll ska jag på bio tillsammans med Christina och Susanne, kanske även tyska Lisa hänger på. Jag har inte hört av henne ännu så jag får väl slå henne en signal om hon är på eller inte. Nä, nu har jag suttit vid datorn för länge. Hejdå.


j

Kommentarer tas emot i detta fält.


Julia

Oj vilken snygg kommentar du fick haha.

Men klart vi borde ses i NYC. När har du tid?



PUBLICERAT: 2010-04-12, 03:00:50 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: