SKRIVET: 2010-04-16, kl 04:08:20 | PUBLICERAT I: I USA

Fashionable feet

Jag vet egentligen inte vad jag skall skriva, eller var jag skall börja. Dagen har gått bra, var ute och sprang idag igen och efter åkte jag till Kohl's köpte en present och tre par flipflop. Ja, jag behöver sommarskor. Jag lider brist på detta fenomen. Kan nog behöva ett antal mer sommarskor, bl.a. en massa converse som jag skall spara ihop till, regnbågens alla färger here I come. Jag bytte lakanen, tvättade kläder, åkte till posten för att sedan hamna hos Stinha som hade gjort iordning god lunch åt oss. Bearnaisesås, potatismos och kycklingfileér äkta mat med otroligt trevlig sällskap. För övrigt har jag också varit på biblioteket, Donkin Donouts och Starbucks. Nu är jag så trött så jag vet inte vad. Det kan för övrigt också bero på klimatförändringen, från att ha haft sol i nästan en veckas tid går vi nu över i kallare tiden, regn och rusk väntar. Eller jag tror faktiskt redan det har börjat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: