SKRIVET: 2010-04-25, kl 05:11:41 | PUBLICERAT I: I USA

Ut med det gamla in med nya

Det var mitt motto idag när jag och Stinha åkte till Marshalls (En affär med outletpriser, ungefär som TjMax). Jag har ett tag nu tänkt införskaffa mig en somrigare/vårigare plånbok och idag hittade jag en. Äntligen. Okej, jag började leta efter en ny precis idag, så inte direkt under en lång period men jag säger äntligen i ett förebyggande syfte för det kunde varit jobbigt om jag letat efter en plånbok i veckor utan att hitta någon. Ibland har man tur, även om inte plånboken är direkt glad, men vad gör det om hundra år när allting kommer kring...


Någonting annat som jag var tvungen till att köpa idag var en bra ansiktsmask. Aldrig kunde jag ha en mardröm om att ha sådan dålig hy som jag nu har. Aldrig har den varit så rödflammig och blemmig. Min teori är att den fungerar som en svamp som suger åt sig all förorenad luft som finns i dens närhet, vilket leder till detta missbehag. Så jag har nu tagit upp kampen om en friskare renare hy, med början från idag.

Punkt slut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: