SKRIVET: 2010-08-05, kl 21:34:44 | PUBLICERAT I: I USA

10 månader

Hela dagen har egentligen inte varit något speciellt. Vaknade runt åtta och satte på min Ipod som jag låg och lyssnade på i säkert två timmar. Sedan klev jag upp gick ut på en morgonpromenad och resterande tiden har jag kollat på tv, ätit resterna från gårdagens avskedsmiddag och fixat tvätten samt bytt lakan. Det var den dagen det. Om ett tag skall jag hämta upp E från bussen, S har uppvisning som vi skall åka till senare i kväll. Skall bli skoj att kolla in deras camp läger. Har ju inte varit där ännu...
Ikväll skall jag och ninni försöka boka våra flyg hem, eller önska dem. Jag hoppas innerligt att vi kommer på samma plan hela vägen!
Liberty Island


Ninni

Vi måste komma på samma plan hem. Annars är det illa av CC.

Hörs senare :P


Ninni

Vi måste komma på samma plan, annars vet jag inte vad jag gör. Hoppas att CC fixar det åt oss. Men man kanske kan önska det :D

Hörs ikväll



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: