SKRIVET: 2010-08-18, kl 06:49:32 | PUBLICERAT I: I USA

19 Kids and Counting...

Okej, ibland kan det ju faktiskt gå över styr. Att ha 10 barn -okej. Men 19 och fortfarande vilja ha mer? Nej, det förstår jag inte, och i USA där pengar är makt och överlevnad number one förstår jag det inte alls. Fast egentligen, om man har 14 barn så är ju faktiskt ytterligare fem stycken barn inte alls så farligt. Eller?! De äldsta hjälper de yngsta. Kanske ett system själv att satsa på. Fast jag vet inte, vara gravid 19 gånger är inte så tilltalande, om jag själv får säga något. Men vad jag förundras över är att vissa människor har svårt att få barn medan andra har inga problem alls. Ett annat exempel på allas förutsättningar och livets orättsvisor. Men vi får leva med det vi har, vi kan inte göra mycket annat.
The Duggars Family



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: