SKRIVET: 2010-08-20, kl 04:42:56 | PUBLICERAT I: I USA

Bangs

Jag har mycket att berätta för tillfället. För det första vill jag säga att jag tror det är något fel på min värdpappa, han kom hem redan vid två tiden igår och idag innan fyra, och i måndags kom han hem vid sex. Det är sjukt! Grymt sjukt! Hur som helst älskar barnen och det är väl det som räknas. Idag är mitt dilemma om jag skall klippa mig eller ej. Frågan är egentligen inte om jag skall klippa mig eller ej för det är en välbehövlig nödvändighet i mitt fall. Frågan är om jag skall klippa lugg eller låta det växa ut? Det finns för och nackdelar med allt och jag vet ärligt talat inte vad jag vill. Det skall diskuteras och frågan skall vändas ut och in! Appropå frågor kommer jag snart även att poströsta. Skall bli spännande.
Jag gillar figur nummer två och fyra bäst. Men frågan är vilken som passar mig bäst...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: