SKRIVET: 2010-08-10, kl 21:07:42 | PUBLICERAT I: I USA

En vanlig dag.

Jag vet inte var jag skall börja. Eller om vad jag skall skriva om. Livet fortsätter ändå och jag vet att mitt liv här som fortsätter, fortsätter och fortsätter som jag tycker är "normalt" vill andra veta allt om. Jag vet bara inte vad jag skall berätta, för det finns inget direkt att berätta i mina ögon. Idag tog jag en löparrunda till Christina. Jag vet inte hur många steg det blev för jag tog aldrig av stegräknaren förrän senare och då visade den 5 steg. Vilket absolut inte stämmer... I alla fall är det backigt och jobbigt att springa, men skönt ändå. Christinas ena värdbarn var hemma och efter en stund kom även hans kompis. Vi packade iordning mat och sedan tog vi bilen till Gedney Park. Knäckebröd, mjukost (typ philadelphia), lite kryddor (salt, peppar) och sedan tomat på. Hur gott som helst och med sallad bredvid. Två tummar upp för detta extremt goda och nyttiga allternativ. Nu kollar jag på Dr. Oz show ett program från allt mellan canser till vad man skall äta på restauranger för att ta ett nyttigare val till just som detta programmet handlar om kvinnomisshandel.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: