SKRIVET: 2010-08-17, kl 05:46:20 | PUBLICERAT I: I USA

Hawaii

För tillfället är jag så grymt glad. Jag svävar på små rosa moln för jag vet att lördagens planer är dagens verklighet. Idag bokade Ninni en veckan semester på Hawaii för Ninni, Elin och Mig. Vi kommer ha så grymt roligt! Pearl Harbor, Waikiki, och mycket mycket mer. Vi (Läs; Ninni) har bokat en roundtripresa från San Francisco till Honolulu med hotel inkl. frukost. Det känns otroligt bra att ha bokat Hawaii och det är faktiskt en under att vi lyckats med det. Med allas "måste-göra-listor" till "min-fritids-tid" till arbetstider har inte riktigt gått ihop men äntligen hittade vi en tid igår då vi kunde samlas för att fixa allt. Och en stor kredit till Ninni som fixade allt från sökningen till bokningen! Nu är det bara att boka resan från San Francisco till Seattle och sedan till Chicago till New York. Detta blir toppen! Okej, jag skall boka bussresan genom USA också...
Bilder tagna från Ninnis blogg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: