SKRIVET: 2010-08-12, kl 05:43:23 | PUBLICERAT I: I USA

Helgens planer

Friday night live! Det är precis det vi skall ha! Först limousine, jag lovar en massa bilder!!! Champagne, (jo jag är 21, våga inte påstå något annat!!) och sedan utgång. Skall bli så otroligt roligt! Ser fram emot det massa, det ändå problemet är att det är jag som sköter musiken, vad hände där liksom?! Jaja, får ta tag i saken och fixa någon lista. Det blir nog bra, bara humöret är på topp! Vilket mitt redan är. Gud vad roligt det skall bli!
I morgon kommer sarah hit. Funderar på att ringa henne på morgonen för att sedan springa till henne och sedan hänga här vid poolen, kommer bli skoj. Sedan på kvällen skall Christina komma över och hon skall hjälpa mig med lite låtar, hon kommer tycka de är asbra, och sedan åker vi till A&P för att hon är 21...
Over and Out.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: