SKRIVET: 2010-08-04, kl 20:31:09 | PUBLICERAT I: I USA

Juni, Juli, Augusti - Alla är det Gyllene tider

Jag sitter här ensam. Egentligen inte, Christina tar en nap bredvid ig, och egentligen borde jag kanske ocksa vila ett litet tag. I morse var vi i alla fall ater igen ute pa var powerwalksrunda, fast denna gangen sa tog vi även extrarundan. En liten till bit mer motion. Ikväll skall jag iväg till Cheescake Factory och ha hejda middag för Maria som inom en väldigt snar fratid kommer att aka hem -och jag kommer troligtvis inte hinna se henne innan jag aker. Trakigt men sant. Innan dess har jag lite dötid att göra nagonting pa. Christina jobbar och jag har tva timmar ledig tid. Far se vad jag hittar pa. Som tur ar, ar bilen hemma idag. Min värdpappa är under dagen i Chicago. Hm, jag undrar varför han inte kan ta med sig mig pa sina affärsresor....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: