SKRIVET: 2010-08-14, kl 14:42:41 | PUBLICERAT I: I USA

Just to be

Jag vet inte vad som är skönast. Att jag fått borstat tänderna, duschat eller kommit hem. Oavsett är det skönt som tusan, oavsett hur trött jag är... Att sova 4-5 timmar på en fotölj är inte precis tillfredsställande, om man säger så. Och hur mycket man än har druckit så gör inte det någon skillnad. Jag vaknade upp klockan 6 i morse, tog en taxi till Grand Central och tog tåget 06:30. Tyvärr var det ett lokalt tåg som tog mer tid än vad det egentligen behövde, tycker jag. Att jag sedan också är $22 fattigare har inget med saken att göra. Jag är hemma i säkerhet, relativt snabbt och bekvämt. Nu skall jag sova. Godnatt, eller skall jag säga God morgon?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: