SKRIVET: 2010-08-19, kl 05:54:08 | PUBLICERAT I: I USA

Kindle

Igår beställde jag hem en kindle från Amazon.com En E-reader som man laddar ned böckerna till. Det började med att jag hittade en kobo E-reader från Borders för ett bra pris. Men jag ville ändå ha en funktion att jag laddade ned boken direkt till min E-reader. Vilket jag får med Amazon's Kindle. Tyvärr har priset varit alldeles för högt för mig tidigare för att jag skulle vilja lägga ned de pengar som kräver men igår när jag kollade upp saken igen visade det sig att en ny generation kindles har kommit ut på marknaden för ett lägre pris. De fungerar i Sverige, med säkerhet och är mycket lättare att hantera. Så jag slog till och beställde en kindle, plus fodral och även en adapter för Europa så jag kan ladda batteriet i väguttaget där hemma. Underbart! Kalaset gick på under $250. Vilket jag tycker är en bra deal. Böckerna jag sedan laddar ner kommer alla ligga på under $10 och sparas automatiskt i ett virituellt bibliotek med minne för 3,500 böcker. Så jag kommer alltid kunna ladda ned en redan köpt bok igen, och blir jag trött på att läsa, då kopplar jag bara in hörlurarna och kan istället lyssna.
Klicka på bilden för att komma till hemsidan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: