SKRIVET: 2010-08-28, kl 07:45:48 | PUBLICERAT I: I USA

Ledig

Resterande tiden fram tills sommarlovet slutar är jag ledig. Helt fullkomligt underbart! Träning skall prioriteras eftersom det helt har gått bort nu när jag jobbat heldagar och inte kunnat ge mig ut på kvällarna för de inte har kommit på smidigheten med att ha bra ljus vid vägen. Okej på de stora vägarna men vem springer på en minimal trotoarkant, inte ens det väggren men vilda djur också, plus människor som inte kan köra bil.
Hur som helt, denna ledighet började extremt bra med en lyckad kväll tillsammans med Stinha och Betty efter LCC mötet. Blev lite roliga sekvenscer med Stinhas bil, för det första körde vi runt i en cirkel, så istället för att köra vänster vid biblioteket körde vi runt hela området, vi skulle in på en väg där målet inte var och det roligaste av allt var när vi körde in ca. 200m på en väg och GPS:en sedan ville att vi skulle göra en U-sväng. Jag höll på att dö! Middag på TGI. Fridays var gott, billigt men inte jättehög kvalitet på serveringen. Besticks glömdes, maträtter blev felordrade och jag vet inte allt. Men det var grymt roligt ändå! Tack tjejer / Thank you girls!
I morgon kommer Elin över från New Jersey och på söndag kväll skall vi förmodligen bege oss ned till henne.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: